Servis a Ovládače

servis a ovládače

 

Podpora HP vám online poskytne ovládače, technickú podporu a ďalšie zdroje. Podporu HP
si môžete na mieru prispôsobiť vašim potrebám. Pre pokračovanie prosím zvoľte jednu z
možností nižšie.

Technická podpora

Ovládače
a podpora
Podpora produktov
a riešenie problémov
Podpora
Komunity

V prípade technických dotazov kontaktujte náš servis:

servis@hp-shop.sk

 

Riešenie záručnej a pozáručnej opravy

servis a ovládače

Autorizované servisné stredisko.

swiss servisné stredisko
.
Štandardný záručný a pozáručný servis je poskytovaný na základe záručných a pozáručných podmienok výrobcu. Všeobecné záručné podmienky
"bench" - oprava v servisnom stredisku
"on-site" - oprava priamo u zákazníka

Servisné stredisko SWISS zabezpečuje záručný a pozáručný servis pre:

Notebooky - všetky typy
Tlačiarne - všetky typy
PC a Workstatation
Proliant Servery
Skenery, Monitory, LAN, Sure-Store
Monitory Pavilion - Od 01.02.2011 sa záručný a pozáručný servis vykonáva výhradne cez HP CallCentrum na tel. čísle 0850 111 256
Spotrebný materiál (tonery, cartridge) - reklamácie sa uplatňujú priamo u predajcu kde bol tovar zakúpený.

Analýza závady pre záručné a pozáručné opravy je štandardne vykonávaná do 48 hodín od prijatia zariadenia na servis. Štandardná doba opravy na produkty je od 3 do 7 dní podľa typu zariadenia. Pokiaľ nie je náhradný diel skladom, doba opravy je 12 dní.

Kontakty na servisné stredisko

 

Riešenie záručnej opravy

Informáciu o trvaní záruky na Vaše zariadenie získate na: Kontrola záruky

Ak bude zariadenie podľa systému výrobcu v záruke nemusíte pri reklamácii predkladať žiadny doklad o kúpe. V opačnom prípade t.j. systémový údaj od výrobcu deklaruje zariadenie po záruke je potrebné priniesť doklad o kúpe - Dodací list, Zručný list, alebo Nákupný doklad.

Pri záručnej oprave môžete využiť službu bezplatný zvoz produktu kurierom.
Objednanie prepravy

 

Riešenie pozáručnej opravy

Pri pozáručnom servise postačí doručiť zariadenie spolu s kompletným popisom závady do ktoréhokoľvek nášho servisného strediska. Pri tomto type reklamácie môže byť spoplatnená analýza závady

Pri pozáručnom servise je záruka na uvedenú prácu a materiál pre fyzické osoby v zmysle Občianskeho zákonníka č.40/1964 Zb. v trvaní 24 mesiacov od dátumu opravy. Pre právnické osoby je záruka na uvedenú prácu a materiál v trvaní 3 mesiacov od dátumu opravy v zmysle Obchodného zákonníka. Dovoľujeme si upozorniť že analýza závady na zariadenie ktoré nie je v záručnej dobe pre fyzické a právnické osoby, prípadne závada nie je zlučiteľná so záručnými podmienkymi výrobcu pre právnické osoby je spoplatnená služba jednou sadzbou v zmysle platného cenníka. Pokiaľ však akceptujete cenovú ponuku na opravu zariadenia daný poplatok Vám nebude účtovaný.

Náhradné diely

Spoločnosť SWISS ponúka originálne náhradné diely. V prípade Vašej požiadavky vyplnte prosím nasledovný formulár. Obratom dostanete informáciu o cene náhradného dielu a dodacom termíne. Formulár

Záruka na zakúpené náhradné diely je 3 mesiace pre klientov v zmysle obchodného zákonnníka a 24 mesiacov pre klientov v zmysle občianskeho zákonníka. Z tejto záruky sú vylúčené diely podliehajúce bežnému opotrebeniu, diely poškodené vonkajšími vplyvmi a diely, ktoré neboli namontované v súlade s predpísaným technologickým postupom výrobcu.

V prípade otázok nás kontaktujte

Obchodné podmienky
Ochrana osobných údajov
Reklamačné podmienky

hp-shopHP Total Care

Technická podpora

technická podpora

Vyhľadajte produkt a získať podporu.
Začnite tu


Zaregistrovať záruku

zaregistrovať záruku

Registrovať:
Produkt
službu Care Pack


Predĺženie záruky

Predĺženie záruky

Najlepšia podpora pre váš produkt
Vyhľadať


Technická podpora

technická podpora

Kontakty na technickú podporu produktov.
Kontakty


Podeliť sa o tipy!
Zákaznícke fórum

Vyhľadať nápovedu

Vyhľadať podporu
a nápovedu

(iba v angličtine)


Potrebujete ďalšiu podporu?

Spotrebný materiál

Originálny atramen. a tonerový spotrebný materiál HP.
HP SureSupply


Zdroje informácií:

Kontaktujte HP
Všeobecné záručné podmienky
Zadanie a riadenie prípadu bez servisnej zmluvy
Zadanie a riadenie prípadu so servisnou zmluvou
Na servisné opravy firemných tlačiarní sa nevzťahuje záruka ani zmluva
Výrobky stiahnuté z trhu
Vami vykonávané opravy







 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Články
CARE PACK
Médium pre obnovu
Podpora a služby
Servis a ovládače

facebook hp-shop

Dnes je 30.júl 2016, meniny má Libuša, zajtra Ignác