ROZŠÍRENIE ZÁRUKY
HP Enterprise

Chráňte Vaše zariadenie
s rozšíreným servisom

Rozšírenia záruky HPE garantujú ten najlepší servis pre váš server. Vďaka profesionálnym technikom bude o vaše zariadenia vždy dobre postarané.

Záruky HPE

Tech Care Basic

ŠTANDARDNÁ TELEFONICKÁ ODOZVA - odozva na diaľku je k dispozícii 9 hodín denne od 8:00 do 17:00, od pondelka do piatku okrem sviatkov. Zavolanie späť do 2 hodín od produktového špecialistu.
Incidenty podpory doručené mimo časového rámca poskytovania služby budú prijaté v nasledujúci pracovný deň poskytovania služby.

NÁVŠTEVA NA MIESTE NA NASLEDUJÚCI PRACOVNÝ DEŇ - návšteva na mieste sa poskytuje v nasledujúci pracovný deň od 8:00 do 17:00, od pondelka do piatku, okrem sviatkov. Odozva u zákazníka v nasledujúci pracovný deň sa poskytuje na hardvér krytý službou.
Incidenty podpory prijaté mimo časového rámca poskytovania služby budú potvrdené počas nasledujúceho dňa pokrytia a prijaté v nasledujúci pracovný deň.


Tech Care Essential

VYLEPŠENÁ TELEFONICKÁ ODOZVA - služba vzdialenej podpory je k dispozícii nepretržite vrátane sviatkov. Pri incidentoch so stupňom závažnosti 1 - zavolanie späť do 15 minút, pri stupňoch závažnosti 2 a 3 do 1 hodiny; ak je to možné, priamy telefonický prístup k produktovým špecialistom bez nutnosti čakať na zavolanie späť (všetky stupne závažnosti).

NEPRETRŽITÉ KRYTIE U ZÁKAZNÍKA - služba odozvy u zákazníka je k dispozícii nepretržite vrátane sviatkov. Odozva u zákazníka do 4 hodín pre hardvér krytý službou. 

Všetky úrovne služby poskytujú nepretržitý prístup k online samoobslužným a svojpomocným funkciám, nepretržitému zaznamenávaniu incidentov a pri podporovaných zariadeniach aj nepretržitú analýzu a automatické odosielanie incidentov služby HPE InfoSight.  

Spoločnosť HPE potvrdí incident podpory jeho zaregistrovaním, oznámením čísla incidentu, potvrdením stupňa závažnosti a časových požiadaviek na začatie nápravných opatrení. 

Časy odozvy u zákazníka pre hardvér a záväzné časy opravy od zavolania, ako aj časy vzdialenej podpory sa líšia v závislosti od závažnosti incidentu. Zákazník určuje stupeň závažnosti incidentu v čase jeho vytvárania v súlade s definíciami načrtnutými nižšie, neskôr ju však možno po dohode medzi zákazníkom a spoločnosťou HPE zmeniť. 

STUPNE ZÁVAŽNOSTI INCIDENTOV:

STUPEŇ ZÁVAŽNOSTI 1 - kritický dopad na podnikanie. Ak je napríklad nefunkčné výrobné prostredie: výrobné systémy alebo výrobné aplikácie nefungujú/boli kriticky zasiahnuté; poškodenie dát, ich strata alebo ohrozenie; vážny vplyv na podnikanie, problémy so zabezpečením a bezpečnosťou.

STUPEŇ ZÁVAŽNOSTI 2 - obmedzený vplyv na podnikanie alebo ohrozenie podnikania. Ak je napríklad výrobné prostredie dostupné, no niektoré jeho funkcie sú obmedzené alebo poškodené; vážne obmedzenie použiteľnosti; kritický problém s nevýrobným prostredím alebo systémom. 

STUPEŇ ZÁVAŽNOSTI 3 - žiadny vplyv na podnikanie. Napríklad nevýrobný (testovací) systém alebo nekritický problém; je nasadené alternatívne riešenie, inštalácie, otázky alebo žiadosti o informácie alebo poradenstvo.

DMR - DEFECTIVE MEDIA RETENTION

Uchovávanie poškodených médií: v prípade zlyhania hardvéru oprávnených produktov vám služba DMR umožňuje ponechať si poškodený pevný disk alebo komponenty oprávnenej jednotky SSD/flash, ktorých sa nechcete vzdať z dôvodu citlivých dát nachádzajúcich sa na disku (pevnom disku alebo jednotke SSD/flash), na ktorý sa vzťahuje táto služba. Do služby DMR je nutné zahrnúť všetky disky alebo oprávnené jednotky SSD/flash používané v príslušnom systéme. Komponenty, ktoré je možné v rámci tejto funkcie služby ponechať sú uvedené v nasledujúcom dokumente. 

CDMR - COMPREHENSIVE DEFECTIVE MATERIAL RETENTION

Úplné uchovanie poškodených médií: V prípade zlyhania hardvéru vám služba CDMR okrem možnosti uchovávania komponentov dáva možnosť aj ponechať si ďalšie vymenené komponenty definované spoločnosťou HPE určené na uchovávanie, napríklad pamäťové moduly. CDMR sa vzťahuje na všetky oprávnené komponenty ukladajúce dáta v systémoch krytých službou. Komponenty, ktoré je možné v rámci tejto funkcie služby ponechať sú uvedené v nasledujúcom dokumente. 

HPE záruka 5 rokov Tech Care Essential ML30 Gen10+
HPE záruka 5 rokov Tech Care Essential ML30 Gen10+

Rozšírenie záruky na 5 rokov On-Site / pre servery

1 111,70 €
Informujte sa
HPE záruka 3 roky Tech Care Essential ML30 Gen10+
HPE záruka 3 roky Tech Care Essential ML30 Gen10+

Rozšírenie záruky na 3 roky On-Site / pre servery

606,30 €
Informujte sa
HPE záruka 5 rokov Tech Care Basic ML30 Gen10+
HPE záruka 5 rokov Tech Care Basic ML30 Gen10+

Rozšírenie záruky na 5 rokov On-Site / pre servery

687,05 €
Informujte sa
HPE záruka 3 roky Tech Care Basic ML30 Gen10+
HPE záruka 3 roky Tech Care Basic ML30 Gen10+

Rozšírenie záruky na 3 roky On-Site / pre servery

350,10 €
Informujte sa
HPE záruka 5 rokov Tech Care Essential Microserver Gen10 Plus
HPE záruka 5 rokov Tech Care Essential Microserver Gen10 Plus

Rozšírenie záruky na 5 rokov On-Site / pre servery

371,45 €
Informujte sa
HPE záruka 3 roky Tech Care Essential Microserver Gen10 Plus
HPE záruka 3 roky Tech Care Essential Microserver Gen10 Plus

Rozšírenie záruky na 3 roky On-Site / pre servery

230,50 €
Informujte sa
HPE záruka 5 rokov Tech Care Basic Microserver Gen10 Plus
HPE záruka 5 rokov Tech Care Basic Microserver Gen10 Plus

Rozšírenie záruky na 5 rokov On-Site / pre servery

248,60 €
Informujte sa
HPE záruka 3 roky Tech Care Basic wDMR Microserver Gen10 Plus
HPE záruka 3 roky Tech Care Basic wDMR Microserver Gen10 Plus

Rozšírenie záruky na 3 roky On-Site / pre servery

225,85 €
Informujte sa