Na tejto stránke sa používajú COOKIES. Viac informácií nájdete na: Cookies

load

Zombyii

Podpora a servis


 

Podpora HP vám online poskytne ovládače, technickú pomoc a ďalšie zdroje. Podporu HP si môžete na mieru prispôsobiť vašim potrebám. 

Zákaznícka podpora HP

Softvér a ovládače

Záručná oprava

Pozáručná oprava

Technická podpora (kontakty)



 

Zombyii

Care Pack

Objednajte si u nás balík služieb pre

Notebooky   |  Tablety  |  Počítače  |  Monitory

Viac informácií


 

Riešenie záručnej opravy

V prípade záručného servisu poskytovaného u poskytovateľa musia byť všetky položky dodané vo vhodnom obale servisnému stredisku. Ak ste sa rozhodli zaslať produkt kuriérskou službou, ubezpečte sa, že je vhodne zabalený a kompletne poistený. Spoločnosť poskytujúca servis v mene spol. HP nenesie žiadnu zodpovednosť za škodu vzniknutú počas prepravy. Skôr ako budete pokračovať, dôkladne si prejdite:

Všeobecné záručné podmienky

 

Postup nahlásenia opravy

Kontaktujte servisné stredisko SWISS

Zvoz na záručnú opravu objednáte cez on-line formulár na stránkach servisného strediska SWISS.  
 

Objednať zvoz do servisu


Servisné stredisko môže požiadať o doplňujúce údaje o závade. K produktu pribaľte KÓPIU DOKLADU O KÚPE, vytlačený e-mail od servisného strediska a príslušenstvo (adaptér, batéria)

 

Spotrebný materiál, príslušenstvo
a ostatné produky

Pre reklamáciu spotrebnáho materiálu pre tlačiarne, príslušenstva HP a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode hp-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
+421 (0) 905 468 328
+421 (0) 905 468 323

servis@hp-shop.sk

Pre produkty zakúpené cez internetový obchod hp-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Záručný servis.

Riešenie pozáručnej opravy

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode hp-shop.sk.
Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové číslo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje.
 

servis@hp-shop.sk

Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis.

 

Cenová ponuka

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia kuriérom, pošlite objednávku zvozu na:
 

servis@hp-shop.sk

V e-maili prosím nezabudnite uviesť typ zariadenia (PN a SN), popis poruchy a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis - preprava. Cena služby je:

5,90 €  s DPH  ( balíky do 10 kg )

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

Cenová ponuka na náhradné diely do 3 pracovných dní.

Pokiaľ s opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu poruchy:

15,00 €  s DPH  ( pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu )
20,90 €  s DPH  ( pri zaslaní kuriérom späť k Vám - balík do 10 kg )

 

Servis

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.
 

Kompletný cenník servisných služieb


 

Kontakty na servis

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
 

servis@hp-shop.sk